Heeft u een vraag aan ons?
Neem vrijblijvend contact op.
.
Nee, wij werken niet volgens deze methode. Om een goed beeld te krijgen van de kwaliteit van de auto dient er een fysieke inspectie plaats te vinden. Hiervoor maken wij graag een afspraak met u.
Over het algemeen nemen wij ruim de tijd voor een inspectie, gemiddeld zal een inspectie 45 minuten in beslag nemen.
Alle relevante informatie om een goed beeld van de kwaliteit van de auto te krijgen. Denk hierbij aan onderhoudshistorie, restauratieverslagen, foto’s van reparaties en facturen.
Een vuile auto is minder goed te beoordelen. De laklaag kan immers niet goed worden bekeken, het is dus aan te raden om de auto schoon te maken voorafgaande aan de inspectie.
Ja, door onze aansluiting bij de Federatie TMV, VRT en onze Fehac erkende rapporten worden wij door alle verzekeraars geaccepteerd.
Een proefrit is noodzakelijk om te constateren dat alle technische delen van de auto goed functioneren. Als de inspectie bij ons op kantoor plaats vind dan kan redelijkerwijs worden aangenomen dat de auto goed functioneert, omdat het voertuig immers op eigen kracht onze locatie heeft weten te bereiken. Indien een proefrit niet mogelijk is dan zal de auto gestart worden en alle functies zo goed mogelijk gecontroleerd. Als de auto niet start (bv door een lege accu) zal dit worden vermeld in het rapport en niet automatisch worden aangenomen dat de auto functioneert
Wij kunnen voor u in geheel Nederland de taxatie verzorgen. M.u.v de Waddeneilanden
Nee, sinds 2013 werken wij alleen nog digitaal. Het toegezonden PDF bestand kan zelf thuis worden uitgeprint indien u dit wenst.
De geldigheid van het rapport is vastgesteld door uw verzekeraar. In uw polis is dit te vinden of vraag dit na bij uw tussenpersoon/verzekeraar.
De klanten die bij ons in Dussen langs komen en een afspraak in onze digitale agenda hebben ingepland krijgen na 2,5 jaar een herinnering. Echter geldt niet voor elke verzekering een zelfde geldigheidsduur van een taxatierapport. Dit kan 12, 24 of 36 maanden zijn. Omdat wij u polisvoorwaarden niet kunnen kunnen wij u verder geen exacte reminder sturen.
Sommige verzekeraar/tussenpersonen infomeren hun klanten tijdig als de geldigheid van het rapport verloopt. Maar dat is niet altijd het geval merken wij helaas.
Daarom raden u onze klanten altijd aan om de zelf de termijn die uw verzekeraar hanteer in de gaten te houden. Dit kunt u vinden in uw polisvoorwaarden of vraag dit na bij uw verzekeraar.
Nee, wegens de AVG doen wij dit niet . Als u het rapport heeft ontvangen en doorgenomen kunt u het rapport zelf per email naar uw verzekeraar of tussenpersoon doorsturen.
Bij ons kunt u niet pinnen. Bij het uitgewerkte taxatierapport ontvangt u van ons de factuur met een iDeal betaallink zodat u eenvoudig kunt betalen.
Contante betaling is uiteraard ook mogelijk.
Neem vrijblijvend contact op.
.